söndag 29 maj 2011

28/5 - Bröllop

Ja som sagt var det bröllop idag, en av mina värdkusiner som skulle äkta en christoff. Det var ett gulligt bröllop i en gullig liten kyrka. Lite för informellt för min smak men ändå ^^ Det var iaf mycket folk som jag inte kände och ja, på kvällen var det party med samma folk som jag fortfarande inte kände :p
Hannah är här med sin pojkvän Mathi så det är mycket folk här. Därför sover Lucas hos mig, vi ligger här och lyssnar på Fem och mysteriet i Tenngruvan, eller vad det nu heter på svenska :)
Hopp!

2 kommentarer:

  1. Åh, vad mysigt med bröllop, även om du inte kände så många...^^
    Måste även säga att det är väldigt mys att lyssna på Fem och Mysteriet i tenngruvan. Mys pys med andra ord =)

    (blööö, kommentarfältet krånglar jättemycket, bara så du vet... ;) )

    SvaraRadera
  2. stackars Lukas - vad han kommer att sakna dig

    SvaraRadera