torsdag 2 juni 2011

2/6 - Jag...hatar...solen

Idag var DDT häärligt varmt. Solen sken och knappt någon vind över huvud taget. Det var ju oxå ledigt idag, så jag satte mig ute för att läsa. Satt nog där rätt länge, för nu ser jag ut som en jordgubbe, eller en Berliner Ampelmann -.-' nåja, annars ha jag inte gjort så mycket denna chilldag, förutom att jag och min värdfar Johannes har tagit bort all cementblandad sand från terassen där plattorna legat. Vi hade tidigare fastställt att det med hammare och mejsel, eller med en hacka skulle ta alldeles för lång tid. Därför hade vi lånat oss en maskin x) såg ungefär ut som en överdimensionerad handborrmaskin med en fet mejsel där fram. Med hjälp av den satte vi altså igång och blev faktiskt klara oxå :p vet inte hur många skottkäror sand vi kört bort...många!
Såg på en prinsessas dagbok med Hannah och nu är det dags för das Bettchen ^^
hopp

1 kommentar:

  1. Använd solkräm unge så att du inte ser ut som en kokt kräfta! Sånt är ju inte så skönt lixom...

    SvaraRadera