onsdag 1 juni 2011

31/5 - vidare jobb på terassen

Ja idag var jag somsagt ledig...naajs! Sov alltså härligt långe, och brunchade i min ensamhet :) sen gav jag mig ut på terassen och började hacka bort golvplattor x) jentgens ska nämligen glasa in en del av terassen och då måste stenplattorna där tas bort. Det blev 118 stycken! :p
Sen satte jag mig och läste, spelade lite piano, och sen åkte jag och tittade på Pirates og the caribbean senaste delen med min förra värdsyster och nåra av hennes kömpisar. Bra film. 3D ;) men jag förstår varför de kommer att filma The Hobbit med 49 FPS.
När jag kom hem så var återigen min värdsyster Hannah här, och idag var det hennes födelsedag, så det sjöngs litensnabbt och delades ut presenter innan det var dags att lägga sig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar