lördag 4 juni 2011

3/6 - Grattis pappa!

Ja hejhå, idag var det återigen en födelsedag, men den här gången nådde jag oxå fram med mitt telefonsamtal ;)
Annars har idag varit väldigt chill som alla andra lediga dagar. Stannade dock inne idag utav känd anledning -.-' xp fast kunde inte hålla mig borta från att hacka rent det sista från cementen på terassen ;D läst lite, skrivit lite, försökt bli inspirerad till att skriva lite musik till en fantastisk text jag fått skickad till mig av Ida - gick sådär x/ men på kvällen cyklade jag hem till Sabrina för det skulle ses på iron man. Som jag kanske nämnt så visade vår filosofilärare en bild på iron man när vi pratade om människan som protes-gud och det visade sig att alldeles för många inte hade sett den! :o nåväl, så den sågs, och därtill käkades det SALTA popcorn xD annars har tyskarna bara söta...blä xp
Cyklade hem i svarta natten (spännande för mitt framlyse funka inte och gatubelysningen här är lite knapp ;p) och nu ska det sovas :)

1 kommentar: